Top 10 Produk Shaklee

Assalammualaikum semua! 

Korang tahu tak bila Shaklee ditubuhkan?

Pada tahun 1956 Dr. Forrest C Shaklee mengasaskan Shaklee Corporation dengan kesedaran bahawa sains dan alam semulajadi mampu digabungkan untuk menjadi penawar terbaik untuk kesihatan manusia. Antara falsafah penting yang beliau pegang ialah Living in Harmony with Nature.

Berpegang kepada prinsip di atas, Dr. Shaklee telah mengasaskan produk supplemen semulajadi dan pencuci terbaik yang mesra alam sekitar. Produk-produk ini menjadi asas pembentukkan syarikat Shaklee dengan konsep "Mencipta Kehidupan Yang Lebih Baik".

“Creating Healthier Lives”

Mungkin ramai dah kenal produk Shaklee tapi mungkin juga korang belum tahu list Top 10 Jualan Terlaris Produk Shaklee kan?! 

Haa... Ni dia Top 10 Produk Shaklee daripada 24 jenis produk Shaklee yang ada di Malaysia.. Orang kata Top 10 Best Seller la..





Teruja nak kongsi senarai Top 10 Best Seller produk Shaklee atau bahasa mudahnya produk Shaklee paling laris  di Malaysia dengan korang semua.


Apa kata kali ni mari kita lihat kedudukan carta produk Shaklee paling laris di Malaysia pula. Cuba tengok vitamin favourite korang berada di carta nombor berapa agak-agaknya. ☺️





Jom kita tengok! Yang mana tersenarai..

1) Vivix

2) Energizing Soy Protein (ESP)

3) OmegaGuard 

4) Sustained Release Vita-C Plus

5) Ostematrix 

6) Alfalfa Complex 

7) Vitamin E Complex 

8) Vitalea

9) Collagen Powder

10) Lecithin 

Dalam Pakej Kursus Spa TWB juga kami ada guna produk2 diantara Top 10 ni tau! Haa.. Nak tahu yang mana??? 

Let’s check this out! Nak tahu lebih detail lagi mengenai produk2 ni?? Boleh klik satu2 ya.. 😊

1) Vivix







Stay tune ok! 

- Syaz Ayuni
- Certified Trainer & member of The Walking Beauty

DISCLAIMER
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Comments

Popular Posts