Impian saya pada tahun 2019


My dreams...


Hi Assalam semua..


Dah masuk tahun baru ni mestilah masing-masing dah ada pasang impian kan? 

Apa impian u all? 


Entry kali ni saya nak share mengenai impian saya..


Yes, pasang impian memang senang. Orang kata angan-angan tu “free”, tapi kalau kita betul- betul nak ia jadi kenyataan mesti kita akan usaha sedaya upaya. 
Yes you can! 💪🏼



Pertama sekali, saya impikan “Financial Freedom”
Kebebasan kewangan.




Walaupun saya hanya berbisnes dari rumah, saya masih lagi mempunyai “gaji/ bonus” dari sumber bisnes saya. (Shaklee & Mobile Spa)


Bonus bisnes saya adalah “unlimited income”

Yang mana bonus kami tertakluk pada performance bisnes masing-masing. 
Kalau nak lebih, usaha lebih lagi lah. Oleh itu, saya perlu komited pada bisnes saya setiap bulan tanpa gagal. 


Kerana apa saya nak kebebasan dalam kewangan? Supaya saya dapat kebebasan dalam bersedekah tanpa berkira-kira, menunaikan zakat, untuk lebih memberi selain dari menabung dan menanggung keperluan sendiri. 




Seterusnya, saya impikan kehidupan gaya hidup yang sihat. “Healthy lifestyle


Sebenarnya, sekarang ini pun saya dah mula amalkan gaya hidup sihat. 

Antara yang saya buat; 

Sertai program Detox, makan makanan yang seimbang, amalkan pengambilan vitamin setiap hari, bersenam & bersukan. 






Antara salah satu favourite vitamin saya sekarang ini adalah Vivix! Tonik berasaskan anggur muscadine yang membantu menjaga kesihatan sel badan kita.. 





Bila sel sihat, in shaa Allah badan kita pun sihat..

Jangan lupa ajak satu keluarga join “healthy lifestyle” ok! 😊

Semoga kita dan keluarga kita dapat amalkan gaya hidup sihat dan terus istiqamah. 



Akhir sekali, saya impikan “Beauty”
Kecantikan.

Bukan sahaja luaran, tapi dalaman juga. In shaa Allah..

Yang saya target sekarang ini, dari penjagaan kecantikan keseluruhan badan. Nak kulit makin cantik, sihat, berseri, nak capai“body goal” 😁
Nak kawal berat badan yang ideal supaya badan tidak mudah penat, sentiasa cergas, mudah untuk lakukan aktiviti harian dan beribadah. 



That’s all for this entry.. 

Semoga kita semua dapat capai segala impian kita pada tahun 2019 ni..


Love 💖 
Syaz Ayuni, 
Members of The Walking Beauty 
Shaklee Independent Distributor 





Comments

  1. Hai! Kita mempunyai impian 2019 yang hampir sama hehe..

    Nak tanya awak, mcm mana nak contact awak ye? Kita minat nak tau lebih lanjut pasal TWB ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi Assalam Nadia.. bleh wassap saya 0127878840..Sorry lambast reply.. tak perasan..

      Delete

Post a Comment

Popular Posts