Testimoni ahli-ahli spa The Walking Beauty

Assalam semua.. 

TWB antara yang menganjurkan Kursus Spa Termurah di Malaysia.Hari ni saya nak compile antara testimoni-testimoni ahli2 Spa The Walking Beauty.. Mereka ni telah mengambil kursus mobile spa sehari sahaja! Tak perlu berhari-hari untuk Training.. Mereka hanya perlu melakukan latihan berulang kali bagi memantapkan teknik-teknik spa yang mereka pelajari semasa training..

Ada antara mereka ahli baru dan ahli lama.. Kebanyakkannya mereka menjalankan servis mobile spa dari rumah ke rumah.. Dan, rata-rata mereka sendiri bekerja.. 






Antara ahli2 TWB yang bekerja..



Ahli TWB yang masih bujang, berhenti kerja dan menjalankan bisnes mobile spa sepenuh masa.



Bakal berkhahwin tidak lama lagi tapi menggunakan inisiatif bisnes spa ini sebagai side incomenya untuk tabungan selepas berkahwin nanti..



Rata-rata customer mereka sangat berpuas hati dan akan repeat semula servis.. 



Surirumah yang berminda high class.. Pendapatan sama macam yang bekerja luar..



Menggunakan peluang dan ilmu spa yang ada untuk tambah pendapatan walaupun pada waktu malam selepas penat bekerja..



Sebelum kahwin, ahli TWB ini menggunakan sebaiknya ilmu spa. Sedikit sebanyak dapat juga tampung perbelanjaan perkahwinannya nanti.. Bijak!


Asbab income mobile spa, ahli TWB ini dapat digunakan pada waktu kecemasan.. Syukur..

Begitula serba sedikit testimoni mereka.. Berguna jugalah bisnes mobile spa ni yang kadang kala dipandang remeh ataupun dianggap sebagai kerja yang tiada masa depan.. Tapi, di TWB anda tidak akan dianggap begitu.. 

TWB sendiri dapat membuktikan ahli-ahlinya mampu menjana income dari 4 penjuru.. Nak tahu apa 4 penjuru tu?? Haaa... jomla join dulu.. Saya akan explain selebihnya kemudian..

“Ilmu Spa adalah Magnet Duit”

“Beauty with Brain”

Puan Ayuni
Certified Trainer & member of The Walking Beauty 




Comments

Popular Posts