Why I love TWB family

Bulan baru, tahun baru😊😊

2 February 2019.. 

Hi guys! 

Apa tu TWB? TWB stand for “The Walking Beauty”
Satu projek spa yang menawarkan kursus spa untuk wanita yang memerlukan bisnes sampingan.

Saya mula ceburi hampir 4 tahun lepas.. pada Mei 2015





Inilah sebahagian dari family TWB.. ❤️

Selama hampir 4 tahun, TWB semakin stabil dan ramai yang menyokong projek spa kami.. Ramai yang menjadikan bisnes mobile spa sebagai salah satu side incomemereka. Bisnes “Beauty Spa”


Why I love TWB family?

Dari TWB lah, saya dapat belajar macam-macam perkara. Ilmu yang tidak ternilai, strategi bisnes, ikatan ukhwah yang sangat akrab, persahabatan, dan sebagainya.. 


Selain itu, tunjuk ajar dari mentor-mentor yang tidak pernah jemu untuk memimpin kami untuk terus berjaya. Saat saya “stuck” dalam bisnes, mentor yang sentiasa ada untuk bagi semangat. Allah mudahkan jalan untuk saya.. Alhamdulillah, sangat bersyukur dipertemukan dengan bisnes Shaklee & TWB ni.





Sebahagian dari team saya GLORIOUS 💜












Mentor saya, Master Ainul Shahrazad (bertudung merah)

Masa ni kami di KLIA 2 untuk trip gegirl TWB ke Maldives 🇲🇻

Setiap kali pergi trip dengan gang TWB, kita semua dah macam satu family walaupun baru je kenal kat KLIA tu😊 Trip-trip TWB ni memang satu kenangan manis buat saya. Memang best! 






Arghhhh.. rindunyaaa..

“I’ll keep these memories forever”..


Syaz Ayuni
Member of The Walking Beauty 
2019




Comments

Popular Posts