Kursus Spa 1 Hari Bersama TWB

Hai semua! Entry kali ni saya nak jelaskan mengenai Kursus Spa sehari TWB. 

Betul ke sehari??
Cukup ke masa sehari??


Kebiasaannya di dalam satu-satu kursus spa, founder spa akan menetapkan 2 atau 3 hari untuk tempoh Kursus Spa tersebut mengikut course yang mereka sediakan dalam pakej.




Mengapa TWB menawarkan Kursus Spa Sehari?

Founder TWB sendiri telah menghadiri pelbagai jenis kursus spa diluar dengan course dan harga yang berbeza-beza.. Ada kursus selama 2 hari ada juga 3 hari.. Ada juga kursusnya hanya untuk kelas spa sahaja tidak termasuk produk. Tetapi, pakej spa TWB tidak sama seperti kursus spa yang lain.


Pakej spa TWB merangkumi modul lengkap, Training praktikal one-to-one, peralatan spa dan juga produk. Ditambah lagi dengan course tambahan iaitu ilmu bagaimana untuk set up homespa dan mobile spa serta marketing spa. 





Kelas Spa praktikal TWB.. Trainer akan set up tempat training untuk agen spa baru..


Oleh itu, founder TWB sendiri menggabungkan kesemua 5 course dalam satu modul lengkap dengan menggunakan skill dan teknik yang paling mudah untuk difahami di dalam training. Dimana training ini menjadi sangat simple, padat, mudah dipraktikkan oleh ahli-ahli yang tidak mempunyai sebarang pengalaman. Sehinggakan sesiapa pun mampu untuk training dengan TWB.. 

Jangan terkejut bila sy beritahu TWB ada juga ahli OKU. Ibu yang sarat mengandung juga mampu untuk join Training Spa TWB. 





Nurul Jannah ahli TWB yang kurang upaya.. Agen spa Terengganu..







Ibu-ibu mengandung yang sedang Training praktikal.. 


Di mana lokasi tempat kursus atau Training?

Konsep Training TWB dijalankan secara one-to-one. Secara perseorangan ataupun berpasangan. Supaya ahli2 baru akan lebih mudah faham, lebih fokus kepada praktikal tersebut. Setiap sesi Training, perlu ada seorang ‘model’ untuk melakukan praktikal. 

Anda tidak perlu risau jika anda menghubungi agen spa TWB yang berada jauh dari anda, sebab Trainer TWB ada di setiap negeri. Contohnya, jika anda tinggal di Selangor dan join TWB dibawah agen spa Johor, anda akan diaturkan untuk Training dengan agen spa terdekat anda di Selangor. Tidak semestinya anda perlu datang Training di Johor. 

TWB tidak akan menyusahkan ahli-ahli baru yang join. Kenapa sehari sahaja? Kerana kita tahu wanita sekarang mengalami kekangan masa. Bukan sahaja yg bekerja susah nak ambil cuti untuk Training, malah suri rumah juga susah nak tinggalkan anak walaupun sehari. Oleh kerana itulah, Founder TWB mencipta modul lengkap yang sangat mudah untuk ahli baru. Hanya perlukan 4-5 jam sahaja untuk Training. 

Mudah kan nak bisnes spa TWB ni?? Ya, sangat mudah.. Malah lebih berbaloi! 

Apa tunggu lagi? Hubungi sy sekarang ya..

Puan Ayuni 


Founder of La Casa Beauty Spa
Member of The Walking Beauty 






Comments

Popular Posts