Testimoni Buat Duit Dengan Kursus Spa TWB

Assalamualaikum bakal2 ahli spa TWB..😊

Hi semua.. Topik entry sy hari ni antara salah satu sebab kenapa uols perlu join projek Spa TWB..

Haa.. sy nak share banyak testimoni ahli2  spa The Walking Beauty yang terkini ya.. Maknanya tahun ini.. Bukan tahun lepas punya.. Fresh from oven gituuuu.. Hehe 😉 

Antarnya protege TWB yang sudah pun menjalani Training Spa..



Kita buat sesuatu bisnes tu atas beberapa sebab. Yang paling utamanya adalah untuk jana income tambahan untuk bantu suami dan keluarga. Ramai antara suri rumah mahupun yang masih bekerja mahu menambah pendapatan keluarga. 


TWB adalah satu platform bisnes projek mobile spa yang berbaloi untuk dilakukan. Dengan bisnes yang kurang risiko, bisnes yang mudah, bisnes yang tidak terikat, yang tidak memerlukan modal yang besar, sangat sesuai untuk dijadikan bisnes part time.


Jom kita tengok testimoni ahli2 Spa TWB..







Seorang guru yang sibuk dengan kerja hakiki tetapi masih mampu membuat servis spa dengan tabungan beliau yang terkumpul sebanyak RM9K! 





Beliau adalah newbie dalam TWB tetapi mampu untuk dapat semula pulangan modal dalam masa tidak sampai sebulan! 





Seorang ibu tunggal yang kini berniaga di kedai makan untuk menyara kedua orang anaknya tetapi mampu menjana income melalui servis spa dan mendapat customer sehari sehingga 4 orang! 







Surirumah high class! 
Beliau mampu mendapat instant cash RM1051 sehari!! 
Hebat x hebat??








Hasil servis spa selama 2 minggu sahaja.. Total RM1040 dan mampu “Reward diri” dengan membeli aksesori gelang tangan berjenama!






Income spa boleh dijana pada bila2 masa dimana jua kita berada.. Balik kampung, bercuti di mana2, family day, dan sebagainya.. Dan banyak lagi testimoni daripada protege TWB.... 


Saya just nak beritahu uols. TWB ada menyediakan 5 penjuru income khas buat ahli2 nya.. Which is ianya mustahil dengan mobile spa TWB sahaja, uols mampu untuk besarkan income kepada 4-5 angka!

Haa, kalau nak tahu apa? Macam mana?

Jomlah join kami di TWB! 


“TWB is a high class business with hig class product”


Puan Ayuni

Founder of La Casa Beauty Spa
Member of The Walking Beauty 





Comments

Popular Posts