Apa beza Homespa & Mobile Spa

Masih ada lagi yang confuse Homespa & Mobile Spa ni.. 

Homespa 
********



Servis spa kit buat di rumah Spa beautician tu sendiri.. Means customer yang berdekatan boleh datang ke rumah.. Ini sesuai sekali jika customer sendiri berkesempatan untuk datang ke rumah spa beautician.. So, tiada cas servis perjalanan  dikenakan.. Biasanya di La Casa Beauty Spa, kami mengenakan servis serendah RM39..



Mobile Spa
**********



Servis spa dilakukan secara mobile (bergerak) ke rumah customer.. Kebiasaannya para suri rumah & wanita bekerja sering menjadi customer tetap disebabkan alasan tiada transport, jaga anak masih kecil lagi, tiada masa untuk ke spa, seharian sibuk dengan kerja, dsb..

Dan, ada cas perjalanan dikenakan jika beautician sendiri datang ke rumah customer..

So, senang la customer zaman sekarang untuk mendapatkan servis facial. Mana yang ada anak kecil, dapat ber”ME” time walaupun sibuk..Tak perlu risau tentang keselesaan tempat, masa dsb.. 

Servis Spa La Casa Beauty Spa
**************************

So, sesiapa yang berhampiran spa saya area Beranang, Mantin, Nilai, Semenyih, Kajang boleh lah datang ke Spa saya atau hubungi sy jika nak saya buat servis mobile spa ya.. 😊



Kelas Spa
*********
Khas untuk sesiapa yang minat belajar ilmu spa dengan harga yang sangat affordable.. Kami guarantee harga yang TWB tawarkan jauh lebih murah berbanding di luar sana.. Kami yakin once you dah ada ilmu spa ni, cash akan datang pada you hari2..

Anyone?Jangan lupa Whatsapp sy ok!

Pn Ayuni
Member of The Walking Beauty 


Comments

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts